czwartek, 15 czerwca 2017

Kupichowy song

Jeżeli na twarzy naszego dziecka pojawia się taka radość to znaczy, że "jest już ciemno"  rozbrzmiewa gdzieś w okolicy  
10-06-2017 r. Ursynów

Nasz syn, mogę śmiało stwierdzić to najprawdziwszy i najwierniejszy fan zespołu Piotr Kupicha - Feel 😍. Tak, tak moi drodzy ojciec KULTurysta, matka Dżemder a dziecko całkowicie zakochane w ich muzyce, można powiedzieć że od samego początku bo od bursztynowego słownika zaczynając po dziś dzień, a szczególnie w sławetnym "jest już ciemno". Utwór ten od lat wspiera Gabrysiową rehabilitację bo przy nim pracuje się o wiele łatwiej. Dodatkowo towarzyszy nam w samochodzie - jeśli zapodają go w radio, muszę się zatrzymać, bo dziecko z emocji potrafi zjechać z fotelika i wisieć na nim ostatnim skrawkiem pupiny, dodatkowo u lekarzy przy nim wykonujemy każde badanie i zawsze się udaje... Dwa lata temu gdy Gabs w szpitalu walczył o życie, to właśnie na dźwięk Kupichowego głosu nasz syn podarował nam pierwszy uśmiech. 
I cóż się dziwić Pan Kupicha skradł wszystkie najpiękniejsze uśmiechy naszego dziecka, bądź jak kto woli to właśnie on nam je podarował .
Od jakiegoś czasu marzyłam o zabraniu Gabrysia na koncert FEELa, szczególnie że już dawno był Kult, był Dżem tylko z tym najważniejszym idolem wciąż nam było nie po drodze... Kiedy dowiedziałam się, że wystąpią na dniach Ursynowa, wiedziałam że to nasz czas. Nie przeszkadzało mi nawet to, że koncert zbiegł się z meczem naszej reprezentacji z Rumunią i, że w związku z tym nie mogliśmy liczyć na wsparcie taty - nie lubię sama jeździć do miejsc których nie znam, ale jak trzeba nie ma wyjścia.
Zabrałam Juniora na koncert, godzina radości i uśmiechu nawet na chwilę nie znikającego z jego buzi.
Cóż mogę dodać wzrusz ogromny  być może właśnie tego dnia spełniłam marzenie naszego syna 💟💟  - moje na pewno. 
ps. i niech Was nie zdziwi ten paluch w buzi (aparat poznawczy zadział)  i wytrzeszczone oczy to szok i niedowierzanie - początek filmu. 




17 komentarzy:

  1. Ojjj Nie można obejrzeć filmu, pisze, że prywatny. :(

    Ja mam tak samo z zespołem Awolnation, a teraz jeszcze z wokalistą Francesco Gabbani. Ich piosenki nie raz ratowały mnie w życiu. Słowa jednej z piosenek Awolnation: ' Cry cry baby don't cry. Everybody will die. Go go baby don't go. Love you more than you know.' Słowa te, nie wiem nawet czemu, pomagają mi w najcięższych chwilach.

    Zdjęcie rozradowanego Gabrysia mnie wzrusza, cały Twój tekst mnie poruszył. Tak bardzo się cieszę, że spełniło się Wasze marzenie, tak bardzo się cieszę, widząc Wasze rozradowane buzie. Wspaniały post, pełen wiary, pełen radości i nadziei. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawiłam :) powinno się udać

      Usuń
    2. Dla mnie to szczęście Gabrysia też sprawiło ogromną radość, w końcu do zabrania go na koncert Feela przybierałam się już jakieś dwa lata... i szczerze to mam ochotę na więcej :) cóż apetyt rośnie w miarę jedzenia a ja dla Gabrysia wszystko!!!
      Ja też tak mam ze mi muzyka pomaga, leczy uspokaja w końcu od muzyki piękniejsza jest tylko cisza, uściski

      Usuń
  2. Bardzo się czeszę razem z Wami że udało się spełnić Wasze marzenia:))Pozdrawiam serdecznie i całuski przesyłam:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Reniu, wiele radości na buzi Gabrysia juz się malowało, ale ja po raz pierwszy mam wrażenie że spełniłam Biniowe marzenie
      ściskamy serdeczenie :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że Gabryś ma zespół czy nawet piosenkę przy której dobrze się czuje, która podnosi go. Śliczny chłopak, super wrażenia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cieszę się ze Gabi ma swój ulubiony zespół, że ma swój "gust" muzyczny a przede wszystkim piosenkę która sprawia mu tyle radości :)
      pozdrawiamy

      Usuń
  4. Też lubię słuchać zespołu "Feel" więc rozumiem radość Binaszki z koncertu ulubieńca. Oby więcej takich chwil. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak śledzę wszystkie plany koncertowe zespołu więc kto wie :)
      uściski

      Usuń
  5. This site was... how do I say it? Relevant!! Finally
    I have found something which helped me. Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty! This has been a really wonderful article.
    Many thanks for providing this info.

    OdpowiedzUsuń
  7. This post is in fact a nice one it helps new internet users, who are wishing in favor of blogging.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone!
    Just wanted to say I love reading your blog and look forward
    to all your posts! Carry on the excellent work!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy u Was jest ok? Jesteście tak cicho. Martwię się. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy bardzo ciężki wrzesień, pogoda przyniosła nam ogrom napadów... padaczkowych, już dawno nie było tak ciężko 😕 powoli wracamy do siebie, mam nadzieję że za jakieś parę uda mi się dokończyć te wszystkie pozaczynane wpisy 😉 dziękuję ❤❤❤ buziaki 😘

      Usuń
    2. Ohhh Całym sercem życzę, by padaczka poszła precz! Modlę się za Was. Byłam już tak zaniepokojona, że musiałam napisać. Życzę Wam, byście spędzili wspaniały czas w górach, żeby góry okazały się uzdrawiające. Mam nadzieję, że zobaczę wkrótce Twój nowy post. Będzie to znaczyło, że jest ok. Wszystko, co dobre dla Was. <3

      Usuń